Książka i ja

Czytasz?

Bierzesz dwie, płacisz za jedną – „Uczta Wyobraźni”

Sierpień 7th, 2012

Wydawnictwo Mag – logo Ludzie w biurze firmy: Kto wygląda jak tylko może być osoba, szef, księgowy, zasoby ludzkie, asystent, wykonawczej, technik komputerowych, sekretarz, "reklamy", chłopak lub dziewczyna na posyłki, recepcjonistka, itp? > Sąsiedzi w podmiejskiej dzielnicy: Kto wygląda jak członków ofthe rodziny, która mieszkała tam najdłużej, tych nowych do bloku, wścibskie, problemowych sąsiadów, tych z komitetu powitalnego, ludzi fast-food-dostawczych, poczty przewoźnika, ogrodnika, itp .?

Ponadto, którzy mogą być mieszkańcy, którzy wszystkie właściwe produkty (sprzedawane w reklamach) i tych, którzy ich nie mają? Można zauważyć, że większość ludzi fizycznie pasuje do roli lub dwa w każdym scenariuszu. Zagraj razem z przyjacielem i porównać, jak podobnie rzucasz tych obcych. Czy wiesz, czy nie, zostały uwarunkowane przez media, aby zobaczyć różne fizyczne typy ludzi grających konkretne rodzaje ról. Ćwiczenie to daje wgląd w castingu. Aktorzy chcą wykonać szereg części, ale tych, którzy są do zidentyfikowania rodzaju są często bardziej "rzutować" w reklamach. Wiele nowych aktorów oprzeć się pomysł bycia "typ". Uważają, że jest ograniczenie ich talentu. Wierzę, że jest to konieczne w celu rozpoczęcia coraz pracę w reklamach. Znając swój typ nie jest ograniczeniem. Jest to wyróżnienie, które daje parametry w którym grać. Jest tylko jeden z was ?? a jeśli jesteś dobrym aktorem, można wykonać wszystkie rodzaje ról, które są wam!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

> >